FotoholicElle

Direktlänk till inlägg 18 september 2011

Let there be rock

Av Ellinor Innala Nilsson - 18 september 2011 20:24

In the beginning
Back in nineteen fifty five
Man didn't know 'bout a rock 'n' roll show
'N all that jive
The white man had the schmaltz
The black man had the blues
No one knew what they was gonna do
But Tschaikovsky had the news, he said


Let there be light, and there was light
Let there be sound, and there was sound
Let there be drums, there was drums
Let there be guitar, there was guitar, ah
Let there be rock

 

Vilken helg!

Blev en pangkväll i Fredags med bem bästa, Maria & Nathalie!

Lite för mycket likör och lite för snabbt intaget vin vinglade vi (mest jag) ut till bilen. Nej vi körde inte själva! ;)

O väl inne istan rockade vi både Saloon o TresAmigos ur kläderna! Det blev kareoke o trevligt folk och en hel del dans, damn va kul vi hade! Tänk att lilla lilla Ängeholm kan blossa upp så mycket ibland :)


Dagen efter var däremot en ren pina.. FyFan säger jag bara.. Jag vrukar aldrig, o då menar jag ALDRIG, må så pissigt rent ut sagt! Det var bakfyllan från HELL!!! Men, man får vad man förtjänar antar jag.. det blir nog torka på alkoholen ett tag fram över om jag känner mig själv rätt :)

Man tål nog inte lika mycket party som man gjorde när man var 15 o smögsöop hembränt på hemmafester hos pollarna.. Nä nu när det bara blir sisådär en gång var annan månad som man går på fets o dricker lite så ä'r det minsann inte mycket det lilla tål ;)

Men det kanske är lika bra :D


Försökte mig på en joggingrunda i kväll i regnet, rätt skönt.. men puuuuh! Jag är inte i form denna helg! Ångest på det.. palla knappt 15minuter i sträck idag, en jäkligt dåkig prefomence! Med tanke på allt onyttigt denna helg, både i fast o flytande form får det blir ordentligt med "röra på sig" denna vecka!


O inget plugg denna helg :O damn.. fattar inte hur jag ska hinna allt i veckan men jag har verkligen inte pallat i helgen, nä det blir taktiken "skumning" för mig! ;)


Här kommer en liten film från fredagskvällen! XD


   

 
 
linnea;)

linnea;)

19 september 2011 17:41

har du nå snygga ideér till nagel designer? kommentera & länka din ideé här isf! : http://hannaochlinneas.blogg.se/2011/september/din-design-pa-mina-naglar.html

http://hannaochlinneas.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellinor Innala Nilsson - 23 maj 2013 20:46

Jag hugger i sten och jag tror att jag sakta börjar se en kontur.   Jag är ingen stressig människa. Ingen jäktig person. Jag tar det mesta med ro, är lugn och känner mina fötter mot jorden. Men ibland kan jag känna av den där känslan. Det ...

Av Ellinor Innala Nilsson - 18 maj 2013 18:07


Oj vilken härlig lördag detta är. Den börjar med sovmorgon och en nyttig brunch på det bestående av havrepannkakor med jordgubbar och jordnötssmör :) Sen städning, lite solande i trädgården och en löprunda i det härliga vädret. Dessutom har jag...

Av Ellinor Innala Nilsson - 9 maj 2013 19:32

Liten och oskuldsfull och älskas av så många.   Det är väl så det är. En så liten människa ryms i en så stor famn av kärlek. Det är aldrig långt till ett leende. Aldrig svårt att skratta. Tänk att en så liten person kan få så många av oss v...

Av Ellinor Innala Nilsson - 23 april 2013 20:06

I hear the train a comin'It's rolling round the bendAnd I ain't seen the sunshine since I don't know when,I'm stuck in Folsom prison, and time keeps draggin' onBut that train keeps a rollin' on down to San Antone..When I was just a baby my mama told ...

Av Ellinor Innala Nilsson - 29 mars 2013 19:01

Ur högtalarna strömmar Lars Winnerbäck sånger. Han sjunger om vårens varma vindar. Han sjunger om självuppfyllande, om att göra det omöjliga möjligt. Jag sitter på ett mörkt kontor, med raggsocker och en kopp te som för länge sedan svalnat och ...

Ovido - Quiz & Flashcards