FotoholicElle

Direktlänk till inlägg 1 november 2011

I can be your hero baby!

Av Ellinor Innala Nilsson - 1 november 2011 21:42

Ladies Night, OYes!

OMG säger jag bara, fy för tusan vad kul vi hade! Kan råda alla girls out there att någon gång inlivet, eller varför inte en gång om året som vi tänkt, att besöka Ladies Night. Så mäktigt.

Alla tjejer, där på samma villkor, blir uppassade och smickrade, precis vad vi behöver!

Det var helt enkelt magiskt!

O ja, Brolle var HEEEEEEET!


                             


Sen kan jag ju nämna att jag läste en nåååågot irriterande notis i Metro på tåget idag....

Jo, tydligen, inte helt otippat, har några (3st) anmält Ladies Night till DO, diskrimineringsombudsmannen... men va fan säger jag bara, Inte ens nu, när det finns Ladies Night, ska vi tjejer få njuta av den uppmärksamheten.

Nä då ska det givetvis komma en och annan, o klaga på att dem minsann inte får vara så bababa!!

 Fan, sånt här gör mig så jäkla arg, en gång om året, en jäkla gång om året får vi gå på en så jäkla bra girlboost, EN GÅNG! Men då passar inte det dem som inte kan komma in för att dem råkar ha "fel" kön i brallan..

Hallå, finns det inte andra ställen ni kan gå på då? Finns väl diverse häng både för hetro och homokillar, och säkert även för transvestiter och transsexuella mm och ställen där kön inte ens spelar roll! Kan vi tjejer inte bara få lov att njuta av detta nu?

Aja, ursäkta mitt ursinne allihop, men antar att min kvinnliga pms slår bakut åt sånt här ;)


Men Kul hade vi allafall, så det så! :D


     


Tänkte avsluta med att citera vår energiska lärare i sociologi ;)

" Marx var som en igelkott, Mill var mer som en räv... men det kommer vi till sen "

Pussen på er :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellinor Innala Nilsson - 23 maj 2013 20:46

Jag hugger i sten och jag tror att jag sakta börjar se en kontur.   Jag är ingen stressig människa. Ingen jäktig person. Jag tar det mesta med ro, är lugn och känner mina fötter mot jorden. Men ibland kan jag känna av den där känslan. Det ...

Av Ellinor Innala Nilsson - 18 maj 2013 18:07


Oj vilken härlig lördag detta är. Den börjar med sovmorgon och en nyttig brunch på det bestående av havrepannkakor med jordgubbar och jordnötssmör :) Sen städning, lite solande i trädgården och en löprunda i det härliga vädret. Dessutom har jag...

Av Ellinor Innala Nilsson - 9 maj 2013 19:32

Liten och oskuldsfull och älskas av så många.   Det är väl så det är. En så liten människa ryms i en så stor famn av kärlek. Det är aldrig långt till ett leende. Aldrig svårt att skratta. Tänk att en så liten person kan få så många av oss v...

Av Ellinor Innala Nilsson - 23 april 2013 20:06

I hear the train a comin'It's rolling round the bendAnd I ain't seen the sunshine since I don't know when,I'm stuck in Folsom prison, and time keeps draggin' onBut that train keeps a rollin' on down to San Antone..When I was just a baby my mama told ...

Av Ellinor Innala Nilsson - 29 mars 2013 19:01

Ur högtalarna strömmar Lars Winnerbäck sånger. Han sjunger om vårens varma vindar. Han sjunger om självuppfyllande, om att göra det omöjliga möjligt. Jag sitter på ett mörkt kontor, med raggsocker och en kopp te som för länge sedan svalnat och ...

Ovido - Quiz & Flashcards