FotoholicElle

Direktlänk till inlägg 7 mars 2012

What dosen`t kill you only makes you stonger

Av Ellinor Innala Nilsson - 7 mars 2012 11:25

Helgen som gått har varit fylld med svett, nervösitet och många bilder :)

Den har även bringat djup mening och glädje till livet.

Det hela började med en skräckblandad förtjusning när jag tog mig till Malmö på Lördagen för att för första gången se min bror gå en match i Shootfighting. När han väl gick upp i ringen tror jag mitt hjärta skulle hoppa ur bröstkorgen på mig. Fattar inte hur man vågar! Risken att få stryk är ju överhängande ;)

Hur som helst gjorde han ett jättebra jobb.

Dessvärre förlorade han fighten men han gjorde ett bra försök till att vinna.



Dessvärre är bilderna något oskarpa..

hade ju varit en fördel att ha ett zoomobjektiv i detta läget.

       


       



Söndagen var snarar känslofylld med mer glädjande känslor.

Det var Wiehe-konsert i Helsingborg <3

Wow!

Han är verkligen fantastisk på scen. Så närvarande, så genuin i sin musik.

Han vet verkligen hur man trollbinder en publik, verkligen!

o jag fick dela den kvällen med de bästa <3

o då känns det på något vis fulländad :)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellinor Innala Nilsson - 23 maj 2013 20:46

Jag hugger i sten och jag tror att jag sakta börjar se en kontur.   Jag är ingen stressig människa. Ingen jäktig person. Jag tar det mesta med ro, är lugn och känner mina fötter mot jorden. Men ibland kan jag känna av den där känslan. Det ...

Av Ellinor Innala Nilsson - 18 maj 2013 18:07


Oj vilken härlig lördag detta är. Den börjar med sovmorgon och en nyttig brunch på det bestående av havrepannkakor med jordgubbar och jordnötssmör :) Sen städning, lite solande i trädgården och en löprunda i det härliga vädret. Dessutom har jag...

Av Ellinor Innala Nilsson - 9 maj 2013 19:32

Liten och oskuldsfull och älskas av så många.   Det är väl så det är. En så liten människa ryms i en så stor famn av kärlek. Det är aldrig långt till ett leende. Aldrig svårt att skratta. Tänk att en så liten person kan få så många av oss v...

Av Ellinor Innala Nilsson - 23 april 2013 20:06

I hear the train a comin'It's rolling round the bendAnd I ain't seen the sunshine since I don't know when,I'm stuck in Folsom prison, and time keeps draggin' onBut that train keeps a rollin' on down to San Antone..When I was just a baby my mama told ...

Av Ellinor Innala Nilsson - 29 mars 2013 19:01

Ur högtalarna strömmar Lars Winnerbäck sånger. Han sjunger om vårens varma vindar. Han sjunger om självuppfyllande, om att göra det omöjliga möjligt. Jag sitter på ett mörkt kontor, med raggsocker och en kopp te som för länge sedan svalnat och ...

Ovido - Quiz & Flashcards