FotoholicElle

Direktlänk till inlägg 10 mars 2012

When time dosen`t matter

Av Ellinor Innala Nilsson - 10 mars 2012 17:00

Äntligen helg!

Alltid så underbart att få sova tills man vaknar.. 

eller ja, tills sambon väcker en för han tycker det e dax o äta frukost ;) 

Men ändå, ingen klocka som ringer!

Skulle varit på 6års-kalas idag för lillfisen Mella men hon blev sjuk :(

Så det blev lite plugg istället och en runda till gymmet mer Flisisen <3.

Behövde svetta bort kinamaten o chipsen från igår ;)

Men strax blir det "Halv åtta hos mig" hos filippa o Tony!

Ska bli riktigt nice :)

Nu blir det till att fixa till sminket lite o dra på sig nått snyggt.

Har nyligen inhandlat nytt smink, Id bare mineral.

Skitbra.

Ett puder som täcker och känns luftigt.

Dostar en del men varar också länge.

ytror det är bra för mina porer då min hy inte är den bästa :/

Men ett gott råd till alla som är trötta på smetiga foundation ;)

Puss på er!!! <3


   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellinor Innala Nilsson - 23 maj 2013 20:46

Jag hugger i sten och jag tror att jag sakta börjar se en kontur.   Jag är ingen stressig människa. Ingen jäktig person. Jag tar det mesta med ro, är lugn och känner mina fötter mot jorden. Men ibland kan jag känna av den där känslan. Det ...

Av Ellinor Innala Nilsson - 18 maj 2013 18:07


Oj vilken härlig lördag detta är. Den börjar med sovmorgon och en nyttig brunch på det bestående av havrepannkakor med jordgubbar och jordnötssmör :) Sen städning, lite solande i trädgården och en löprunda i det härliga vädret. Dessutom har jag...

Av Ellinor Innala Nilsson - 9 maj 2013 19:32

Liten och oskuldsfull och älskas av så många.   Det är väl så det är. En så liten människa ryms i en så stor famn av kärlek. Det är aldrig långt till ett leende. Aldrig svårt att skratta. Tänk att en så liten person kan få så många av oss v...

Av Ellinor Innala Nilsson - 23 april 2013 20:06

I hear the train a comin'It's rolling round the bendAnd I ain't seen the sunshine since I don't know when,I'm stuck in Folsom prison, and time keeps draggin' onBut that train keeps a rollin' on down to San Antone..When I was just a baby my mama told ...

Av Ellinor Innala Nilsson - 29 mars 2013 19:01

Ur högtalarna strömmar Lars Winnerbäck sånger. Han sjunger om vårens varma vindar. Han sjunger om självuppfyllande, om att göra det omöjliga möjligt. Jag sitter på ett mörkt kontor, med raggsocker och en kopp te som för länge sedan svalnat och ...

Skapa flashcards