FotoholicElle

Direktlänk till inlägg 29 maj 2012

A flower cannot blossom without sunshine, and man cannot live without love.

Av Ellinor Innala Nilsson - 29 maj 2012 10:35

26/5 - <3


I lördags firade jag o Stoffe 9år.

Helt ofattbart vad tiden går fort!

9år blandade av kärlek, känslor, humor och allvar.

Vi har gått igenom så mycket tillsammas.

Vuxit tillsammans.

Tänk.. jag var 14år när jag träffade Stoffe.

Nu är jag snart 24.


Tack älskade för 9 underbara år tillsammans.

<3


      


Sista dagen i Malmö idag. Ska bege mig till tåget snart.

Sen är det "sommarlov" :)

Men det sommarlovet är redan uppbokat med både jobb, ideelt arbete, projekt och massa roligheter!

Men nu har tre terminer på socionomutbildningen gått till ända, o skönt är det.

har lärt mig så fantastiskt mycket!

Trodde aldrig att man kunde växa så mycket som människa i en utbildning.

Från en värld som har känts mer som svart och vit har jag fått lära mig

att det finns en enorm gråzon.

Ett större spektra av möjligheter och ansvar.

Flera nyanser av denna grå ton, det är det som är livet.

Inget är självklart.

Inget är bara svart och vitt.


Puss! <3


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellinor Innala Nilsson - 23 maj 2013 20:46

Jag hugger i sten och jag tror att jag sakta börjar se en kontur.   Jag är ingen stressig människa. Ingen jäktig person. Jag tar det mesta med ro, är lugn och känner mina fötter mot jorden. Men ibland kan jag känna av den där känslan. Det ...

Av Ellinor Innala Nilsson - 18 maj 2013 18:07


Oj vilken härlig lördag detta är. Den börjar med sovmorgon och en nyttig brunch på det bestående av havrepannkakor med jordgubbar och jordnötssmör :) Sen städning, lite solande i trädgården och en löprunda i det härliga vädret. Dessutom har jag...

Av Ellinor Innala Nilsson - 9 maj 2013 19:32

Liten och oskuldsfull och älskas av så många.   Det är väl så det är. En så liten människa ryms i en så stor famn av kärlek. Det är aldrig långt till ett leende. Aldrig svårt att skratta. Tänk att en så liten person kan få så många av oss v...

Av Ellinor Innala Nilsson - 23 april 2013 20:06

I hear the train a comin'It's rolling round the bendAnd I ain't seen the sunshine since I don't know when,I'm stuck in Folsom prison, and time keeps draggin' onBut that train keeps a rollin' on down to San Antone..When I was just a baby my mama told ...

Av Ellinor Innala Nilsson - 29 mars 2013 19:01

Ur högtalarna strömmar Lars Winnerbäck sånger. Han sjunger om vårens varma vindar. Han sjunger om självuppfyllande, om att göra det omöjliga möjligt. Jag sitter på ett mörkt kontor, med raggsocker och en kopp te som för länge sedan svalnat och ...

Skapa flashcards