FotoholicElle

Direktlänk till inlägg 31 maj 2012

Know how to live the time that is given you.

Av Ellinor Innala Nilsson - 31 maj 2012 12:13

Sommarlov..

Tredje terminen avslutad.

Juridiken har varit sjukt kul faktiskt.

Väldigt svårt men när man väl "knäckt koden" för hur man

ska läsa för att fatta så är det ganska simpelt :)

Måste säga att det är en ganska ny vardag man ska vänja sig vid.

Plötsligt sitter jag här.. utan något att göra..?!

Ingen kurslitteratur, inga uppsattser, inga seminarieuppgifter..

What!? Vad ska ja nu göra då?

Haha, kanske låter löjligt.

inget fel med att koppla av.. eller?

Men efter att ha varit uppe i varv hela terminen så känns det konstigt att plötsligt inte

ha lika många måsten.

Fast.. Jag har väl o göra ändå :)

Ska klart jobba i sommar, håller på med "BjäreRetro"-projektet

och ska dessutom jobba ideelt på en kvinnojour.

Så ja, jag har saker att fylla ut min tid med men högtrycket kommer nog främst i Juli.

Så just nu är det lite lugnt iaf :)

Men missförstå mig rätt.

Jag tycker det är kul med många järn i elden,

det är väl därför det känns så ovant när man pötsligt har en ledig dag som man

inte behöver ha ångest på för att man skiter i att läsa o plugga ;)

Dessutom är det ju skitväder.. annars kunde man nog fyllt ut tiden med SOL!!!


Har iaf suttit o photoshopat lite bilder jag tog med Älsklingen när vi var ute och "sightsee-ade" i helgen :)

Kan upplevas lite korniga men var tvungen att ha högt ISO eftersom det var ganska mörkt.

       


Ikväll ska bror min gå på sin studentbal :)

Så stor han blivit!

Så det blir givetvis lite fotografering.

Efter det blir det modeshow på Apelrydsskolan :)

Ha en fin dag i molnen!!!

<3 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellinor Innala Nilsson - 23 maj 2013 20:46

Jag hugger i sten och jag tror att jag sakta börjar se en kontur.   Jag är ingen stressig människa. Ingen jäktig person. Jag tar det mesta med ro, är lugn och känner mina fötter mot jorden. Men ibland kan jag känna av den där känslan. Det ...

Av Ellinor Innala Nilsson - 18 maj 2013 18:07


Oj vilken härlig lördag detta är. Den börjar med sovmorgon och en nyttig brunch på det bestående av havrepannkakor med jordgubbar och jordnötssmör :) Sen städning, lite solande i trädgården och en löprunda i det härliga vädret. Dessutom har jag...

Av Ellinor Innala Nilsson - 9 maj 2013 19:32

Liten och oskuldsfull och älskas av så många.   Det är väl så det är. En så liten människa ryms i en så stor famn av kärlek. Det är aldrig långt till ett leende. Aldrig svårt att skratta. Tänk att en så liten person kan få så många av oss v...

Av Ellinor Innala Nilsson - 23 april 2013 20:06

I hear the train a comin'It's rolling round the bendAnd I ain't seen the sunshine since I don't know when,I'm stuck in Folsom prison, and time keeps draggin' onBut that train keeps a rollin' on down to San Antone..When I was just a baby my mama told ...

Av Ellinor Innala Nilsson - 29 mars 2013 19:01

Ur högtalarna strömmar Lars Winnerbäck sånger. Han sjunger om vårens varma vindar. Han sjunger om självuppfyllande, om att göra det omöjliga möjligt. Jag sitter på ett mörkt kontor, med raggsocker och en kopp te som för länge sedan svalnat och ...

Ovido - Quiz & Flashcards