FotoholicElle

Direktlänk till inlägg 3 augusti 2012

Family is not an important thing, it's everything.

Av Ellinor Innala Nilsson - 3 augusti 2012 15:50

Härom kvällen fick jag träffa två små lillprinsar som bägge tog mig med storm!

Jag är säker på att dessa små gossar kommer krossa många flickehjärtan på sin väg ;)

Skämt o sidå, riktiga charmörer var de!


Hampus & Hugo är namner de fått och det klär dem bra tycker jag :)

Det är en lång väg som dessa två pojkars föräldrar fått vandra innan de fick komma hem.

De föddes för tidigt och har kämpat sig igenom både det ena och andra.

Men de har gjort det med en så positiv anda, aldrig gett upp.

För att vara första barnen och allt så har de verkligen tacklat alla hinder bra!

Både Ulla o Mackan klär så fantastiskt bra som föräldrar tycker jag, det är som om de aldrig varit annat ;)


Det kan inte heller hjälpas att den där såkallade biologiska klockan har börjat skruva upp sig..

Haha, man blir ju bebissjuk!

Inte för att jag vill ha just nu, måste ju plugga klart först o allt.

men ändå..

Det är som att titta på hundvalpar, fast man inte ska någon.. ni förstår nog vad jag menar ;)


<3


       


              

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellinor Innala Nilsson - 23 maj 2013 20:46

Jag hugger i sten och jag tror att jag sakta börjar se en kontur.   Jag är ingen stressig människa. Ingen jäktig person. Jag tar det mesta med ro, är lugn och känner mina fötter mot jorden. Men ibland kan jag känna av den där känslan. Det ...

Av Ellinor Innala Nilsson - 18 maj 2013 18:07


Oj vilken härlig lördag detta är. Den börjar med sovmorgon och en nyttig brunch på det bestående av havrepannkakor med jordgubbar och jordnötssmör :) Sen städning, lite solande i trädgården och en löprunda i det härliga vädret. Dessutom har jag...

Av Ellinor Innala Nilsson - 9 maj 2013 19:32

Liten och oskuldsfull och älskas av så många.   Det är väl så det är. En så liten människa ryms i en så stor famn av kärlek. Det är aldrig långt till ett leende. Aldrig svårt att skratta. Tänk att en så liten person kan få så många av oss v...

Av Ellinor Innala Nilsson - 23 april 2013 20:06

I hear the train a comin'It's rolling round the bendAnd I ain't seen the sunshine since I don't know when,I'm stuck in Folsom prison, and time keeps draggin' onBut that train keeps a rollin' on down to San Antone..When I was just a baby my mama told ...

Av Ellinor Innala Nilsson - 29 mars 2013 19:01

Ur högtalarna strömmar Lars Winnerbäck sånger. Han sjunger om vårens varma vindar. Han sjunger om självuppfyllande, om att göra det omöjliga möjligt. Jag sitter på ett mörkt kontor, med raggsocker och en kopp te som för länge sedan svalnat och ...

Skapa flashcards